Jump to content

Edit History

Hulda

Hulda

Til sammenligning er den største forbrukeren hos Hulda SP 95 baugpropell. Motoren er på ca. 6,5 kW. Sleipner har sikret denne med smeltesikring på 400 A. Sikringen har jeg plassert <50 cm kabellengde fra batteriet i min installasjon. Denne sikringen leverer også strøm til skapet til ankerwinch. Som i sin tur er sikret med 30 A smeltesikringer. 800 A virker derfor svært mye. 

Hulda

Hulda

Til sammenligning er den største forbrukeren hos Hulda SP 95 baugpropell. Motoren er på ca. 6,5 kW. Sleipner har sikret denne med smeltesikring på 400 A. Sikringen ha jeg plassert <50 cm kabellengde fra batteriet i min installasjon. Denne sikringen leverer også strøm til skapet til ankerwinch. Som i sin tur er sikret med 30 A smeltesikringer. 800 A virker derfor svært mye. 

Hulda

Hulda

Til sammenligning er den største forbrukeren hos Hulda SP 95 baugpropell. Motoren er på ca. 6,5 kW. Sleipner har sikret denne med smeltesikring på 400 A. Sikringen ha jeg plassert <50 cm kabellengde fra batteriet i min installasjon. Denne sikringen leverer også strøm til skapet til ankerwinch. Som i sin tur er sikret med 30 A smeltesikringer.

Hulda

Hulda

Til sammenligning er den største forbrukeren hos Hulda SP 95 baugpropell. Motoren er på ca. 6,5 kW. Sleipner har sikret denne med smeltesikring på 400 A. Sikringen ha jeg plassert <50 cm kabellengde fra batteriet i min installasjon. Denne sikringen leverer også strøm skapet til ankerwinch. Som i sin tur er sikret med 30 A smeltesikringer.

• Create New...