beauty of aqua Startet 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2009 Det måtte jo selfølgelig skje akkurat nå som jeg har en haug med ting som skulle vært gjort på jobben Av en eller annen grunn viser måleren empty..Og ja,det er massevis av bensin. har egentlig ingen tro på at det er flotøren som har sotte seg fast,da dette skjedde da det var relativt mye bensin på tanken. tror det har noe med elektronikken å gjøre...ikke spør meg hvorfor,bare en magefølelse. på båten er det slik at når tenningen slåes av så går måleren automatsik på empty,hvis dette sklle ha noe å si.. noen pettersmarter som kan hjelpe meg?? Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Daffy Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Har du et multimeter så kan du jo måle om det er strøm på ledningene bak på instrumentet. Sitér dette innlegget Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk. 2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5. Link to post
index Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Tipper det er dårlig kontakt, alternativt en ledning som har hoppet av. Sjekk bak på instrumentet, og på giveren. Feilen er som regel enkel å finne... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sjøtunga Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Det første jeg ville mistenke var kontaktproblem. Behandle alle flatstiftkontakter ved tankgiver, instrument og andre utsatte steder med CRC 5-56 eller lignende kontaktspray, samt litt mekanisk bevegelse. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
beauty of aqua Svart 7.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 takk for sjappe og flotte svar! er det en sikring på dette,eller er jeg helt på bærtur? Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Sjøtunga Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 er det en sikring på dette,eller er jeg helt på bærtur? Det er vel ikke usannsynlig at det er en sikring et eller annet sted, men jeg vil tro at det i så fall en felles sikring for flere funksjoner. Dette må du nesten finne ut av selv ved å studere dokumentasjonen for båten/motoren din. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.