Verrie Startet 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2009 Hvilket nettsteder har deler til denne type motor ? Jeg er ikke interessert i hel motor. Har så langt ikke funnet denne tanken på finn.no, universal diesel etc. Forslag ? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Først, jeg har ikke veldig god peil på motor Prøver dog og lære Litt usikker på ekspansjons tank, men er det den som er før varmeveksler? Isåfall har jeg en i plast som sitter i båten, ser den på bilde. Den er sikkert fra traktor elns Fåes på økonomideler tenker jeg Økonomideler under traktordeler MF (massey ferguson) Motorrommet mitt, med Perkins 4.236 Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Min Yanmar med 3,5 liters slagvolum skal ha ekspansjonstank på 1,25 liter, i følge verkstedhåndboka. Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.