Ford2728TURBO Startet 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2009 Hei. Jeg sliter med at motortempen ikke blir varm på tomgangkjøring. Motoren må kjøres hardt for å bli varm. Jeg tror problemet ligger i termostaten, men jeg har ikke noe manual til motoren og er usikker på hvor den sitter. Er det noen som vet hvor den sitter og eventuelt kan forklare meg det? På forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Dette bildet viser uttaket på termostathuset. Hei, håper dette bilde vil hjelpe deg med lokaliseringen Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Ford2728TURBO Svart 8.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Takk for svaret Skal sjekke på motoren om det er likt. Greit med bilder da lokaliseringen blir mye enklere Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.