Frode_B. Startet 1.Juni.2004 Del på Facebook Startet 1.Juni.2004 Holder på å montere rattstyring med + gass/gear kontroll på en GH10 jolle med 9,9 Suzuki. I sakens anlednign trengs en kontrollboks for gass og gear. Ratt er allerede på plass. Prøver å finne ut hvem som selger slikt rimelig og hvor mye jeg må regne med at det skal koste. Det eneste jeg kommer frem til er et merke som heter Ultraflex. Alle nettbutikkene fører dette merket. De koster i størrelsesorden 1300,- til 1500,-. Finnes det alternativer? Hvor mye må jeg regne med at dette skal koste? Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 1.Juni.2004 Del på Facebook Svart 1.Juni.2004 Prøv www.baatmotor.com telf. 93680064 Lykke til. Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Ingar Svart 1.Juni.2004 Del på Facebook Svart 1.Juni.2004 Litt på siden av det du spør om, men jeg ville ikke valgt Ultraflex. Den fungerer slik at man må dra ut spaken for å gi gass i fri. Tanken er at det skal kunne gjøres med en hånd, men det fungerer dårlig i praksis. Det skaper også så stor belastning at den MÅ festes med gjennomgående bolter, ikke karrosseri-skruer. Synes Teleflex varianten er bedre, her trykker man inn knappen i senter av spaken når man gir gass i fri. Regner med at den koster omtrent det samme som Ultraflex. http://www.teleflexmorse.com/scripts/PDF/M...rols/mt3sl3.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.