Jump to content

De beste båtkjøpene

Hebbe

Recommended Posts

Hei

Nå er velt Baltic'en antagelig en av de båtene som har hatt størst prisstigning de siste årene. Vil dette virkelig forsette? Kanskje det beste kjøp nå er en helt annen båt. En med potensiale for stor pristigning fremover. Kluet her må jo være her som alle andre steder, og se hva trenden blir i de neste årene

Båt er ikke investerings-objekt. Båt er sjel og god kultur !!!!!

Nettopp!

Men slik dette hauses om i media for tiden skal man ikke se bort ifra at det selges endel båter fordi folk ser på det som en investering på linje med fast eiendom....

Da kan det ligge an til 87/88-tilstander i markedet når renten stiger.... :rolleyes:

Nettopp!

Men slik dette hauses om i media for tiden skal man ikke se bort ifra at det selges endel båter fordi folk ser på det som en investering på linje med fast eiendom....

Da kan det ligge an til 87/88-tilstander i markedet når renten stiger.... :rolleyes:

I så fall gleder jeg meg til utsiktene til et godt kjøp når den tid kommer. Selv om jeg tror det skal litt til før vi får de tilstandene igjen...

Og vi vil få flere "folk i båt" som ikke har peiling på hva de driver med. Fri og bevare meg vel :seeya:  

Det er "båtfolk" vi trenger på sjøen :smiley:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...