Hebbe Startet 1.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2004 Kom over en artikkel i VG som sier noe om hva som er de beste båtkjøpene. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=227618 Hvilke erfaringer / meninger har forumet om dette ? Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Baltic Svart 1.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2004 Ja, hva kan jeg si? For egen del får jeg håpe at denne trenden fortsetter Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 1.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2004 Når man begynner å omtale båt nærmest som et investerings-objekt går tankene tilbake til midten av 80-tallet..... Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 1.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2004 Hei Nå er velt Baltic'en antagelig en av de båtene som har hatt størst prisstigning de siste årene. Vil dette virkelig forsette? Kanskje det beste kjøp nå er en helt annen båt. En med potensiale for stor pristigning fremover. Kluet her må jo være her som alle andre steder, og se hva trenden blir i de neste årene Sitér dette innlegget Link to post
Intruder Svart 1.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2004 Har nettopp kjøpt en Scand 25 Classic så den artikkelen kom jo som "manna fra himmelen"!! Har foresten hatt en glimrende Pinse på sognefjorden!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Tom J. Svart 1.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2004 Båt er ikke investerings-objekt. Båt er sjel og god kultur !!!!! Penger kommer derfor i annen rekke . Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 1.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2004 Båt er ikke investerings-objekt. Båt er sjel og god kultur !!!!!Nettopp!Men slik dette hauses om i media for tiden skal man ikke se bort ifra at det selges endel båter fordi folk ser på det som en investering på linje med fast eiendom.... Da kan det ligge an til 87/88-tilstander i markedet når renten stiger.... Sitér dette innlegget Link to post
Draco17 Svart 1.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2004 Nettopp! Men slik dette hauses om i media for tiden skal man ikke se bort ifra at det selges endel båter fordi folk ser på det som en investering på linje med fast eiendom.... Da kan det ligge an til 87/88-tilstander i markedet når renten stiger.... I så fall gleder jeg meg til utsiktene til et godt kjøp når den tid kommer. Selv om jeg tror det skal litt til før vi får de tilstandene igjen... Sitér dette innlegget Link to post
LEJ Svart 1.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2004 Tja, hvem vet - båten er vel det første som ryker dersom privatøkonomien blir presset. Med så mye båter som finnes i Norge så finnes det jo en mulighet om ikke annet. LEJ - som koser seg med sin helt nye Skibsplast 655 Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 1.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2004 Er spent på å se hvor mye eg får for Sollux`n. Rekner ikke med å tape noe på den iallefall! Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 1.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2004 Men slik dette hauses om i media for tiden skal man ikke se bort ifra at det selges endel båter fordi folk ser på det som en investering på linje med fast eiendom....Og vi vil få flere "folk i båt" som ikke har peiling på hva de driver med. Fri og bevare meg vel Det er "båtfolk" vi trenger på sjøen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.