Hengekøye Startet 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2009 (redigert) Heisann dere. For dere som har sett en av trådene mine ang. ny båt (Viksund 430) har jeg ett nytt spørsmål: -Putene er som de skal i form, men jeg finner ikke ut hvordan de skal festes. Det er montert fester på selve putene men ikke der de skal ligge. -For å gjøre det litt enklere har jeg tatt noen bilder :) -Visst det ikke er fester (altså, jeg må kjøpe nye) hadde det vært kanon om dere visste hva jeg skal se etter og hvor jeg får tak idet! Bilder av putene: Bilder av hvor de i teorien skal ligge: Takk på forhånd Redigert 8.Mai.2009 av Hengekøye (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Hvis båten er ny fra forhandler, så må vel de fikse dette for deg. Syns det ser ut som om den leppa med knapper, skal festes under lokket på hengslesiden. Du har ikke knapper under lokkene da? Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Må vel si meg enig med Bastard, har du kjøpt nytt fra forhandler skal de fixe dette uten diskusjon. Må du alikevel gjøre det selv er det nok vanlige kalesjeknapper som er brukt her. Fås hos en båtutstyrpusher nær deg. Har samme løsninga i min båt, der er motsatsen til knappene på putene skrudd i båten.. Greit nok, men ikke noe ideell løsning på sikt. Jeg har gådd over til borrelås (tape). Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Hengekøye Svart 8.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Båten er kjøpt brukt(2 timer) fra privatperson. Men jeg bor nærmt Wave butikken på Lillebergen, så jeg kan stikke en tur innom der ;).. Takker for gode svar Brynjar og Bastard :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.