kosl Startet 10.Mai.2009 Del på Facebook Startet 10.Mai.2009 (redigert) Heisann Skulle hatt tak i ny sink til propell-mutteren (som vist på bildet), har googlet litt men finner ikke tilsvarende. Er det noen som vet hvem som forhandler disse i Mjøsområdet eller andre steder? Skal sitte på en 36mm mutter (Scand Atlantic -03) Redigert 10.Mai.2009 av kosl (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
AustAgder8000 Svart 10.Mai.2009 Del på Facebook Svart 10.Mai.2009 Likner på de som produseres av Bosvik i Risør, ikke sikker på hvem som er forhandler i ditt område. Enkleste er kanskje å bestille via Scand Boat? Sitér dette innlegget Link to post
Seasu Svart 10.Mai.2009 Del på Facebook Svart 10.Mai.2009 Kjøpte min på Maritim i Oslo for 2 uker siden. Da hadde de akkurat kommet inn, tror du må ringe da de ikke står i katalogen(tror jeg). Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 11.Mai.2009 Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 La-sa selger dem. Jeg betalte kr. 319,- for min i år.... Det var vel Volvo Pentas egen anode og i butikken hevder de hardnakket at det ikke er de som kan lastes for den høye prisen. Sitér dette innlegget Link to post
Speedy Svart 11.Mai.2009 Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 Jeg kjøpte tilsvarende med kun 2 unbrakoskruer i Bergen hos Marinesenteret. Husker ikke prisen men de hadde hvertfall i flere dimmensjoner på lager. De sender sikkert i oppkrav... Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 12.Mai.2009 Del på Facebook Svart 12.Mai.2009 VP sine har også bare 2 skurer... har brukt 4 stykker uten at de noen gang har falt av i løpet av sesongen. Er veldig interessert i å vite om det finnes tilsvarende til en lavere pris, men har foreløpig bare sett dem på La-Sa. Sitér dette innlegget Link to post
kosl Svart 15.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2009 Likner på de som produseres av Bosvik i Risør, ikke sikker på hvem som er forhandler i ditt område. Enkleste er kanskje å bestille via Scand Boat? Bestilte fra Bosvik, kom kjapt og greit!!, ca. 420,- imkl. frakt. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 16.Mai.2009 Del på Facebook Svart 16.Mai.2009 I år betalte jeg 235 kr for sinken til propell mutteren ( Sleipner 45 MM aksel ). I fjor mener jeg prisen var 170 kr. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 20.Mai.2009 Del på Facebook Svart 20.Mai.2009 (redigert) Her er et bilde av gammel og ny sink anode. Ikke noe problem å se at denne anoden har gjort en god jobb. Og her er den montert på plass. Redigert 20.Mai.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.