Lukas Startet 10.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2009 Jeg skulle hatt fraktet båten min hjem og mangler tid og mannskap til å få det gjort. Båten ligger i Porsgrunn og "hjemme" er KristiansUnd N. Er det noen der ute som kunne tenke seg å ta hele eller deler av turen for turens skyld ca. siste 2/3 av juni så send meg en IM. F.eks Sørlandet > Vestlandet eller Vestlandet > Kristiansund. Jeg tar sikte på å ta en etappe selv hvis jeg ikke finner noen som har veldig lyst på hele turen. Båten er en Bostrøm 31. Motoren er ny, seilgarderoben av eldre årgang, men i ok stand. Det eneste jeg forlanger er at den som seiler har erfaring og (sjø)vett nok til å ta vare på seg selv og båten hele veien. Om du foretrekker å bruke 6 eller 12 dager på turen spiller for meg ingen rolle. Er du interessert i billig seiltur, men mangler båt så ta kontakt. Sitér dette innlegget Link to post
Catlina Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Hei, har sendt deg en IM Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.