Jump to content

Butikker etc. man er fornøyd med

KnutH

Recommended Posts

Finnes det ikke en tråd på forumet med ordlyden "Butikker jeg er fornøyd/ikke fornøyd med ? Noen som har en link ? :wink:

Joda, det finnes!

Forretninger jeg har bra erfaringer med:

https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...;num=1052332765

og......

Forretninger jeg har dårlig erfaringer med:

https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...;num=1052332840

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

He, he. Tror dere nettopp satte ny baatplassen rekord i samtidig svar som også inneholder det samme løsning. Forrige rekorden, som var to svar i løpet av samme minutt, tror jeg det etter hvert er flere som innehar, men tre svar i løpet av ett og samme minutt, og samme innehold i svaret, det tror jeg er ny rekord! :wink: På baatplassen trenger man ikke vente lenge på svar...

He, he. Tror dere nettopp satte ny baatplassen rekord i samtidig svar som også inneholder det samme løsning. Forrige rekorden, som var to svar i løpet av samme minutt, tror jeg det etter hvert er flere som innehar, men tre svar i løpet av ett og samme minutt, og samme innehold i svaret, det tror jeg er ny rekord! :smiley: På baatplassen trenger man ikke vente lenge på svar...

Og dette er det som gjør forskjellen på et bra forum....og et GLIMRENDE forum.

Baatplassen.no,   min favoritt (cyber) havn  :puke:

Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen....

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...