Terje Reina Startet 11.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2009 Hei alle sammen. Jeg har en gammel åpen Smølabåt på 22 fot som jeg driver å reparerer. Mange av naglene er tæret bort og jeg skulle gjerne ha byttett disse. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slike nagler ? Enten i kobber eller galvaniserte. Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg med dette. På forhånd takk. Med vennlig hilsen Terje Reina t.reina@malconsult.no Sitér dette innlegget Link to post
Frehau Svart 11.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2009 Yes, det kan du kjøpe på www.trebaten.no http://www.trebaten.no/component/option,co...id,51/Itemid,1/ Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
index Svart 11.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2009 Enten i kobber eller galvaniserte. Bruk det samme som er brukt fra før, det sparer deg for mye problemer. Blanding medfører aksellerert tæring, og det ønsker du ikke... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Terje Reina Svart 13.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2009 Hei på dere. Tusen takk for hjelpen. Ha en god båtsesong ! Mvh TR Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.