fjordÅl Startet 11.Mai.2009 Del på Facebook Startet 11.Mai.2009 er framleis rimeleg ny i båtgamet så har svidd meg eit par ganga allerede denne gongen har eg solgt min gammle yamaha 55 for å så kjøpe ein nyare evinrude 40 hk (trur eg er den første som går ned på motorstørrelese). problemet som eg ikkje har tenkt på er at styringen som passa yamahaen ikkje passar evinruden pga yamahaen hadde berre ei lita kule, mens evinruden har eit langt stag og noke greier. er det mogeleg å skaffa ei form for overgang utan å bytte ut heile styresystemet? kan evt legga inn nokre bilder om det er behov for det, men gi ein lyd pga må reise til hamna då. P.S. gammle motoren var ein yamaha 55 AE frå 1978, mens den nye er ein evinrude 40 frå 1990. Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Brodern Svart 11.Mai.2009 Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 Jeg har bla en Evinrude. Der har jeg en kule midt på bøylen foran motoren. Kan du ikke bare flytte over den kula da ? Men gir og gasskabel har vel forskjellige fester på Evinrude og Yamaha ? Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
fjordÅl Svart 11.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 ja, men solgte gammle gass/gir og fekk med nytt som passar motoren. Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
gammabusa Svart 11.Mai.2009 Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 Regner med at den gamle yamahaen har styringa festet på en brakett i båten mens din nye 90 model har vært montert med såkalt styrerørs styring, da tres styringa gjennom røret framme på motorbraketten og det er denne styringa den armen du snakker om hører til. Du kan kjøpe ei slik kule som passer til den gamle styringa di og sette på evinruden, maritim og andre båtutstyrsbutikker har sikkert dette, eller evinrudeforhandleren men er sikkert dyres der. lykke til Sitér dette innlegget Link to post
fjordÅl Svart 11.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 her er bildet av det eg har i dag Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Lars K Svart 11.Mai.2009 Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 Ta av det staget og sett en kulekopling der istedet... Sitér dette innlegget Link to post
fjordÅl Svart 11.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 er det nokon som kan finne ein link til ei side som sel denne kulekoplingen? Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
gammabusa Svart 11.Mai.2009 Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 http://www.watski.no/www/produkter_meny.as...oupName=Diverse http://maritim.no/productlist.aspx?groupkey=006001013 Sitér dette innlegget Link to post
fjordÅl Svart 11.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 er ikkje sikker på om eg fann den eksakte delen, men for å gjere ting heilt klart så kjem det altså ei stang ut frå styrbor side i motorbrønnen som har eit hol i enden der ein puttar denne kula nedi. sorry at eg er litt treig og at kanskje ikke forklaringane mine er dei beste, men er berre 17 år og har kunn hatt båten sidan i sommar Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
gammabusa Svart 11.Mai.2009 Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 (redigert) Det stemmer, i linken over Watski sin side er det to slike, Maxflex kuleledd og Steerflex kuleledd.Du kjenner dem ikke igjen fordi kula står inni det leddet du har i enden på styringa di, altså disse er komplett med leddet til styringa og kula som skal festes på motoren.Utfordringen er å finne en slik kule som passer på gjengene i motoren.Det beste er hvis du har den gamle kula så går du en plass som selger evinrude og spør etter en som passer din motor. Redigert 11.Mai.2009 av gammabusa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fjordÅl Svart 11.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 problemet er at motoren er solgt og den einaste forhandlaren i nærleiken er yamaha (men kanskje dei har noko som passar). bur i indre sogn så om noken veit on evinrudeforhandlarar, sei ifrå! Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
gammabusa Svart 11.Mai.2009 Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 Her er en annen, http://www.flak.no/index.php?expand=11&...mp;ProdNo=02044 siden det ikke står noe om motoren det passer på kan det jo være dette er standard gjenger som er like på alle motorer?? er lov å håpe, snakk med yamahaguttane der du bor så ordner det seg nok.... Sitér dette innlegget Link to post
fjordÅl Svart 11.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 du meiner altså at alle desse tre du har vist meg har denne kula på seg men den er ikkje mogleg å sjå? Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
gammabusa Svart 11.Mai.2009 Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 (redigert) Ja, hvis du ser på den siste er det bolten som skal opp i motoren, kula står inni den delen som skal skrues på styrestaget.Hvis du hadde kula så skal din styring se slik ut i enden, et blekk med fjør som du skyver tilbake, putter kula oppi og fjæra skyver blekket tilbake og låser kula, noen har også låsing for at dette blekket ikke skal kunne gå tilbake av seg selv. (ikke den fra maritim, den er beregnet på styrekabel med hull i enden til bolt) Redigert 11.Mai.2009 av gammabusa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fjordÅl Svart 11.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2009 OK! supert og takk for hjelpa! trur eg vart litt klokare av detta :D Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.