Avsluttet_1 Svart 13.April.2010 Link til dette innlegget Svart 13.April.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 (redigert) Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Redigert 15.April.2010 av jeglikerdegogså (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 Nå kan det kanskje være greit å ta med i denne "ligningen" at de fleste norske dialekter er godt representert i Oslo-området og er det noe det finnes nok av her så er det innflyttere, f.eks daglige flyttelass fra nord i dette landet! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Avsluttet_1 Svart 16.April.2010 Link til dette innlegget Svart 16.April.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 16.April.2010 Link til dette innlegget Svart 16.April.2010 de er livredde for de såkalte søringan så de kjøper ikke båt I vår båtforening i tjukkeste Oslo tror jeg langt innpå halvparten av båteierne er innflyttere og en stor del av dem er nordfra. Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Dere slipper å se meg flytte sørover, jeg skal nok ikke flytte med det første. Og takk for det Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Avsluttet_1 Svart 19.April.2010 Link til dette innlegget Svart 19.April.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 11.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 11.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2010 Hvis noen enda lurer så gjorde RS dykker noe ulovlig Kollegaen sin det tenker jeg Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Avsluttet_1 Svart 11.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 11.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2010 Jeg så et dykk gjennomført av mannskapet på Stormbull (Oscarsborg) for noen uker siden. De var veldig opptatt av rutiner og sikkerhet. Jeg ble imponert over utstyret - flott med kommunikasjon mellom dykker og mannskap på land. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 11.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2010 Tror det var skipperen på det crewet som dykket Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 11.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2010 Hvis noen enda lurer så gjorde RS dykker noe ulovlig, han gikk i vannet uten kniv og i lovverket for yrkesdykkere står det at kniv alltid skal være med. Til tannlegen? Til bryllup? Til sengs? Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 12.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 12.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2010 (redigert) Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Redigert 12.Juli.2010 av jeglikerdegogså (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 12.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2010 Vi er kanskje kolleger men ikke på samme skøyte Kanskje Kollegaer?? Mulig jeg blir utestengt fra forumet for følgende uttalelse men det får være; du må da være redningsselskapets største fjomp Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Avsluttet_1 Svart 12.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2010 (redigert) Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Redigert 12.Juli.2010 av jeglikerdegogså (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.