olvikb Startet 11.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2009 Hei Ja nå har jeg vært å sett på nyanskaffelsen, en Bella 621 DC. Den stod vel å merke på land, men så bra ut. Har bedt forhandleren sette på trimflaps, og diskuterte dette med dem. I forhold til plassering og enkel montering er kanskje QL's system verdt å vurdere. Fra de trådene jeg har sett her på forumet høres det ut som om systemet funker fint, men noen sier at dette systemet har begrenset effekt på lavere hastigheter. Prismessig ser jo systemet konkurransedyktig ut og samtidig liker jeg at systemet er enkelt. Hva mener dere? Sitér dette innlegget Link to post
Zappa_no Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Jeg har QL interceptorer på min båt. Fungerer helt flott. Effekten tar seg opp med hastigheten. I lave hastigheter som 5 knop og lavere bruker jeg å kjøre interceptorene helt ut for å motvirke pendling. Det hjelper også greit. Har ingenting å klage på med dem montert på min båt. Sitér dette innlegget Link to post
Stevens Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Hadde slike QL interceptorer på en Ibiza 21 Touring og det fungerte helt supert. Hadde helt samme erfaring som Zappa. Men, skulle jeg installert noe i dag ville jeg nok heller ha valgt Bennett Sporttab M120 - de er bra og billige for tiden via denne linken. Sitér dette innlegget Link to post
Zappa_no Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 De viktigste argumentene FOR QL Interceptorer kontra alle typer trimplan er: Ingen groing, da de gåt inn igjen i "huset" sitt etter bruk og heller ingen store flater i metall som kan tæres. De påstår også at at tap av fart er mindre med Interceptorer, men det har jeg ikke erfaring nok til å skrive under på. Sitér dette innlegget Link to post
olvikb Svart 16.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2009 Hei og takk for svar. Nå har jeg bestilt denne sorten. Tror den heter QL300. Så nå blir det spennende å se effekten av disse. Leveranse på onsdag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.