RRobin Startet 11.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2009 Noen som vet hvor mye en komplett teakpakke vil koste for en Bella 621/620? Hørte noe om 13 000,- fra Bella's fabrikk, men vet ikke om dette stemmer. Evt. andre løsninger som funker? Pris? På forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 11.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2009 hei! den komplette teakpakken fra bella fabrikken som du referer til er ikke ekte... den ekte teakpakken fikk hvertfall jeg en pris på 30000. det jeg gjorde var at jeg ringte norsk bil og båtimport. de leverte pakken med ekte teak for 10.000 pluss moms,da de har eget snekkerverksted og maler for bella båtene. resultatet ble over all forventning...særdeles bra service og meget bra håndverk. legger t bilder senere Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.