Khaoz Startet 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2009 (redigert) Denne flotte skuta var en snartur innom hjemmehavna vår igår kveld. Noen som kjenner til den? Bildene er tatt på litt avstand med mobiltlf så kvaliteten er ikke noe skryte av dessverre. Synes dette var ei staselig skute. Redigert 12.Mai.2009 av Naver29 (see edit history) Sitér dette innlegget There are two choices in life-Take it or leave it Link to post
2nd Trikker'n Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 (redigert) Jeg synes den har en merkelig rigg. For meg ligner den mest på en slettoppet tremastet topseils skonnert med breifokk rå. Synes å huske at "Svanen" er den eneste slett toppete soknnerten i Norge, så den er kanskje ikke norsk. Redigert 12.Mai.2009 av 2nd Trikker'n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 hun minner litt om "Lady Ellen"....... http://www.ladyellen.se Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
ÅtteGlass Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Dette er s/s Christiania, en av charterbåtene som går ut fra Oslo havn. Du finner litt mer informasjon her: http://www.norwayyachtcharter.com/christiania.html Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
Khaoz Svart 12.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Takk for info :) Sitér dette innlegget There are two choices in life-Take it or leave it Link to post
2nd Trikker'n Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Kan noen fortelle meg hva slag skonnert den er? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 hun er en slättoppad skonare eller slätskonare eller hundreelve hade hun bare haft rår på fockmasten så hade hun vart ett skonertskip eller barkentin Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.