toholthe Startet 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2009 Skal seile HH Skagen race til uka. Hvor langt er det egentlig til Åsgårdstrand fra Høvik. Må finne ut hvor lang tid vi må beregne. Planlegger å reise i 1 tia, men redd det blir litt sent. T Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 rundt 20 nautiske tipper jeg Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Bergen dørk Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Hvorfor ikke finne det ut nøyaktig her? http://www.acscdg.com/ Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Lazyjack Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Det er nok mer enn 20nm, nærmere 30 vil jeg tro. Tror du bør regne 6 timer med moderat sønnavind. Det høres dermed snaut ut med avgang 1300 fra Høvik. Du må jo også innom regattakontoret i Åsgårdstrand før start. Sitér dette innlegget Link to post
Rotax Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Iflg grovregning på min C-Map; ca 35 Nm... Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 14.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2009 (redigert) Benytt Google Earth til avstandsmålinger, fungerer perfekt og med meget nøyaktig resultat. Har selv testet med flere avstander, f.eks. oppmåling av en 400 m løpebane. (Tok en kjapp test på Høvik - Åsgårdstrand: 33.4 nm) Redigert 14.Mai.2009 av mhemil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.