VetleBorgen Startet 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2009 Heihei. Jeg har en cd-spiller som jeg prøver å få koblet til et batteri. spilleren er en Panasonic rdp210. Bak er det masse ledninger som jeg ikke vet hvor skal. her er et bilde: noen som kan hjelpe meg å si hvilken ledninger som skal hvor? takker for hjelp : )) Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 (redigert) Den svarte er Jord Hvor mange par med ledere har du som har samme farge?? hvit og hvit med stripe lilla, grønn osv dette er til høytalere!! når du har samlet alle som går til høytalerene kan du plugge alle untatt en til plussen den ene går til å heise elektrisk antenne.. vet ikke hvilken. mulig den er grå, men meiner de skal stå med veldig liten skrift på lederene hvor dei skal eller så kjøpe du ein ny kontakt på BT til 79 kr.. der følger de tegning med Redigert 12.Mai.2009 av SandvikAC25 (see edit history) Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
VetleBorgen Svart 12.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Så alle som er i par er til høytalere, og de som ikke er i par, skla til pluss, untatt den svarte som er jording? Sitér dette innlegget Link to post
VetleBorgen Svart 12.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Så da er det; den som er gul og hvit med sikringer på, orange, brun og blå som skal på pluss og den svarte på minus? Sitér dette innlegget Link to post
VetleBorgen Svart 12.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Så da er det; den som er gul og hvit med sikringer på, orange, brun og blå som skal på pluss og den svarte på minus? Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Begynn med gul og orange, hvis de ikke virker då kobler du til den brune, tror ikkje den Blå skal være med i denne rekka :) Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
tom-ass Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Tviler sterkt på at den brune og blå skal på batteriet! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
VetleBorgen Svart 12.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Men som du ser på bildet så er den gule koblet sammen med en rød også er det 2 bokser på dem, åssen skal det kobles? Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Vil tro at du kan bare klippe av den røde!! Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Bearded Beast Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 (redigert) det som er vanlig idag er at gul og rød skal til pluss, svart til jord. blå evt orange, brun til remote. brukes til å sende strøm til antenne elr styrestrøm til separat forsterker. de andre grønn/grønn med stripe. lilla/lilla med stripe osv er til høyttalere. Redigert 12.Mai.2009 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
VetleBorgen Svart 12.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Ok, så da skal gul & orange på + og svart på - ? Sitér dette innlegget Link to post
VetleBorgen Svart 12.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Ok, så da skal gul & orange på + og svart på - ? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 (redigert) nei. gul og rød er de einaste som skal til pluss! men ikkje alle har både gul og rød. noen har bare rød. men de fleste idag har begge. en til drift og en til radiominnet. det kommer ann på kor gammel spilleren er.. den gule med sikringer på er skjøtt heilt inn med spilleren ser eg. denne er sikkert egentlig rød. da skal du mao ha kun den til + og sort til minus. du kan bare klippe av den røde der som er fast i den gule. du trenger ikkje 2 sikringer på èn kabel... Redigert 12.Mai.2009 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
VetleBorgen Svart 12.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Ok, tusen takk : ) Sitér dette innlegget Link to post
Nike Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Som korsnes har allerede svart i tillegg oransje til telefon "muting", blå til antenne motorstyring. Høytalere: grønn venstre bak, hvit venstre front, grå høyre front, fiolett høyre bak. helfarget til høytaler + og stripet til høytaler - trur eg... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.