Atco Startet 1.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2004 Verdens Ende, 1'ste pinsedag, kl 2230......................... Som sagt flere ganger her....det var en knallpinse. Masse blide mennesker, stor stemning og flott vær P.S Den Tresfjord 28 som ligger nærmest hadde baatplassen.no vimpel, og tilhørte Cita, som forøvrig er ansvarlig for å drive restauranten og den nye kiosken nede ved moloen...trivelig kar, tenkte å forelå for ham at han la opp trådløst Internett tilgang på brygga Sitér dette innlegget Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen.... Link to post
bwh Svart 2.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2004 Sånne bilder får meg til å komme meg hjem fra jobb og ut på sjøen. Håper vi vil få sånne kvelder i ferien som går fra Nordmøre til Lofoten / Vesterålen( 4 uker i juli). Sitér dette innlegget Ingen for stor eller for liten det er trivselen som bestemmer. Link to post
Baltic Svart 2.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2004 Ja, slike bilder gir nesten gåsehud. Det er så fint med slike kvelder i en slik natur. Minner meg om min hjemplass, i Lofoten. Ute mellom holmer og skjær, på fine sommerkvelder, har jeg noen av mine mange fantastisk flotte sommerminner fra oppveksten. Ahh, det er jo bare så utrolig flott å leve seg inn i slike stunder. Jeg for min del blir vel noe melankolsk når minnene strømmer på... Hvorfor tilbringer jeg så mye tid i "storbyen" Oslo? Tenk å kunne bodd i et slikt miljø... Vel , arbeid må man ha og slike fine stemninger blir nok forsterket når det går lenge mellom hver gang jeg opplever det. Men du verden så flott!!! Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 2.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2004 Flott. Vi var der litt tidligere på dagen og dro videre ved 1800-tiden. Fint da og men ikke sååå idyllisk. Ser forøvrig at gamlebåten min ligger der som nr 2 på nedsiden av skjæret. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Breezita Svart 2.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2004 Takk for sist Atco, GeirFrode og Conagaseg. En flott helg.! Dette bildet røper.. kl.22:30 og flagget....? Forklaring: (ikke bortforklaring) Vi satt og hygget oss i en annen båtplassen båt, "Conagaseg", og glemte helt tiden, ups. Skal se på dette med trådløst-nett Mistenker at det kan bli litt vanskelig, da det dessverre ikke er tilgang til bredbånd på Verdens Ende... Sitér dette innlegget http://breezita.wordpress.com/Den norske sjømann er et gjennombarket folkeferd, hvor fartøy flyte kan, der er han førstemann. - B.Bjørnson Link to post
bliss X Svart 2.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2004 Har alltid hatt lyst til å besøke "End of the world" med båt, men det har så langt aldri blitt noe av. Var nær ved å gå dit en gang vi var i nærheten, men ombestemte oss da det var spådd sørvest kuling dagen etter. Hvordan oppleves denne havna i slikt vær? Den ser jo nokså utsatt ut. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 2.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2004 kom o tenke på denne.............när jeg leste 'End of the World' -I TOLD YOU SO.............. Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Sigurd Svart 2.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2004 Har alltid hatt lyst til å besøke "End of the world" med båt, men det har så langt aldri blitt noe av. Var nær ved å gå dit en gang vi var i nærheten, men ombestemte oss da det var spådd sørvest kuling dagen etter. Hvordan oppleves denne havna i slikt vær? Den ser jo nokså utsatt ut. Hei Lasse! Noe sprut over moloen fra SW liten kuling og oppover, men rolig. Svellet slipper ikke inn. Dreggfestet er veldig dårlig på hard N-NE. Jeg har opplevd at hele gjengen har endt opp i 4 lag utnpå hverandre på flytebrygga i løpet av natta. Er det fullt på flytebrygga er det en plass sideveis utenfor den lille holmen midt på moloen...djupt nok i massevis for deg. Det kan se trangt ut å komme inn, men det er overettmerker.....tror ikke de er tegna i kartet. Det er også montert ett fast lys på styrbord holme i innseilinga. Å komme seg vekk kan være slitsomt på hard SE, spesielt om masta di er mer enn 12m....brua i Røssesundet. Da må du utom Kruke for å komme innover i fjorden. Ellers er det et fint område. Er nesten født og oppvokst der. Uleholmen som du ser ute til venstre i bildet har topp uthavner for seilbåt av din størrelse på bøde øst og vest-side. Kløvningen midt i bildet er derimot litt mer utsatt, men er ei fin øy med bratte fjell og en del suspekte gjettegryter. mvh Sigurd Sitér dette innlegget Link to post
OdinIII Svart 6.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2004 Ser meg selv på dette bilde, jeg er å plukker opp noe på moloen. Ellers vil jeg si det var en utrolig flott kveld og morgenen etter var også meget bra. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 9.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2004 Er litt sent ute, men slik så det ut 2. pinsedag på formiddagen: Temmelig fullt overalt Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 9.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2004 Og slik så det ut torsdag, forrige uke, da vi overnattet, på vei til baatplassen-treff. "Flukt" som ensom svale, helt allene på gjestebrygga......... Temmelig tomt overallt...... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.