ny båt bygger Startet 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2009 hei er det noe som vett om det finnes mal for innrednin til halco 26. og eventuel vem som kan ha det?. har en halco 26 me perkings motor i. men det va bare skråg og motor jeg kjøpte. skal bygge fra bunden av og opp. hilsen ny båt bygger Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Hei og gratulerer med en fin båt. Får ikkje mangel på fritidssyssel på en stund iallefall! Kjøpte selv halco 26 som halvfabrikat for 5 år siden. Har siden jobbet med den. Hadde aldri trodd det skulle bli så mye arbeid, men men. Kjekt er det iallefall. Litt av grunnen er at det ikkje finnes noe standard eller deler til båten, alt må tenkes ut og utvikles på nytt. Alt fra rekker, bakdør, badeplattform, tanker, støypeformer til innredning, plassering av utstyr, vektfordeling, høyder på pentry +++. Fordelen er jo at båten blir slik du ønsker det. Selv har eg prioritert gode køyplasser på bekostning av stueplass. Har 2 stikkabiner og framlugar med tot 4 faste sengeplasser. Laget et prosjekttråd, men har ikkje hatt tid til å oppdatere den, https://baatplassen.no/i/index.php?showtopi...=prosjekt+halco Elles ligger originalbrosyra i dokumentarkivet. Lykke til! Noen bilder fra min (upolert og uten gardiner/puter...) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.