prin435 Startet 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2009 (redigert) Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt denne kobingen mellom gear og aksel. Den ene har sprekt etter at en motor falt ned som følge av at tre motorlabber røk. Dette skjedde sommeren 2008. Har rettet akslingene og driver med å rette opp motorene. Redigert 12.Mai.2009 av prin435 (see edit history) Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
prin435 Svart 13.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2009 Løfter denne. Ingen har svart. Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
REM Svart 13.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2009 Den får du kjøpt hos Sørensen og Balcken på Langhus (tror jeg de har flyttet til?) tidligere Jahre Diesel. Dette er en R&D kopling, men ikke tenk på å importere fra utlandet. Sørensen og Balcken har de beste prisene (ca 1000,-) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
880 Svart 13.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2009 https://baatplassen.no/p/showproduct.php?pr...331&cat=500 Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
prin435 Svart 13.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2009 Takk for raskt svar REM Jeg skal kontakte Sørensen og Balchen. De ligger på Holmlia om det er gamle Jahre Diesel. Om ikke annet har jeg også tilbud på brukt her fra 880. Har fått tilbakemelding fra Princess i Bergen. En yppelig service rask tilbakemelding, og de har den på lager, om det nummeret jeg fikk av de stemmer med virkeligheten. Skal kontrolere. Fikk også pris. Kommer tilbake med den om den avviker mye fra S&B pris. Da ser det ut til at det ordner seg i alle fall. Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.