Jump to content

Hvor finner jeg Mercruiser service manual #12

JonnyBoy

Recommended Posts

Jeg skulle gjerne hatt en utgave av Mercruiser service manual nr 12, men finner bare papirutgaver på Ebay. Ettersom dette er en stor og omfattende bok, så koster det en liten formue i frakt fra Junaiten.

Er det mulig å laste ned denne fra nettet, eller er det noen som har den på CD og kan sende meg en kopi?

Redigert av JonnyBoy (see edit history)

Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk

Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel

Takk for svar, men jeg finner dessverre ikke det jeg leter etter på Boatfix og Brunswick.

Service manual nr 12 er en reparasjonsmanual på ca 200 sider, og jeg er redd Brunswick ikke legger disse ut for nedlasting på sine offisielle sider.

Håper fortsatt på at noen har den på CD, og kan brenne en kopi til meg.

Redigert av JonnyBoy (see edit history)

Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk

Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel

Er det mulig å laste ned denne fra nettet,

Er ikke helt sikker på om finner noe brukbart her, men er en mulighet :yesnod: .

En annen mulighet er her, IKKE bry dere on det som står på siden :wink: (To access this database from outside *** ), bare klikk på "Small Engine Repair Library", rot litt rundt... ligger mye rart der :smiley:

Arne Kjetil

Redigert av Droll (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...