JonnyBoy Startet 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2009 (redigert) Jeg skulle gjerne hatt en utgave av Mercruiser service manual nr 12, men finner bare papirutgaver på Ebay. Ettersom dette er en stor og omfattende bok, så koster det en liten formue i frakt fra Junaiten. Er det mulig å laste ned denne fra nettet, eller er det noen som har den på CD og kan sende meg en kopi? Redigert 12.Mai.2009 av JonnyBoy (see edit history) Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Frøken Fryd Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Du kan jo kikke på sidene til Boatfix, prøv å søke etter noe på motorene din... Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 13.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2009 Har du sjekket downloadsenteret til Brunswick Marine ? Der ligger mye nedlastbart av servicemanualer til Mercruiser motorer og drev. Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 13.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2009 (redigert) Takk for svar, men jeg finner dessverre ikke det jeg leter etter på Boatfix og Brunswick. Service manual nr 12 er en reparasjonsmanual på ca 200 sider, og jeg er redd Brunswick ikke legger disse ut for nedlasting på sine offisielle sider. Håper fortsatt på at noen har den på CD, og kan brenne en kopi til meg. Redigert 13.Mai.2009 av JonnyBoy (see edit history) Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Skvulpen Svart 13.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2009 Jeg har god erfaring med Marinshopen i Sverige. De har på lager servicemanualer og håndbøker for utallige motorer, inboard og outboard, alle årganger. Hvis du sender dem en mail eller ringer, kan de sikkert hjelpe deg. Rimelige priser, og har de manualen på lager kan du ha den i postkassa dagen etter. Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 13.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2009 (redigert) Er det mulig å laste ned denne fra nettet, Er ikke helt sikker på om finner noe brukbart her, men er en mulighet . En annen mulighet er her, IKKE bry dere on det som står på siden (To access this database from outside *** ), bare klikk på "Small Engine Repair Library", rot litt rundt... ligger mye rart der Arne Kjetil Redigert 13.Mai.2009 av Droll (see edit history) Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
JonnyBoy Svart 13.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2009 Veldig bra linker Droll! Dessverre fant jeg ikke Service Manual #12, men det var mange godbiter som Båtplassens medlemmer kan ha god nytte av. Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.