Kenneth Startet 2.Juni.2004 Del på Facebook Startet 2.Juni.2004 Hei, Lurte på om noen har en båtplass som det går an å leie/låne fra nå til ut juli? Båten er 18 fot. Har nemlig tenkt å ha båten opp her til helgen slik at jeg kan få bruke den og kose meg frem til skoleslutt... Mvh Kenneth Slik ser den ut forresten: Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 2.Juni.2004 Del på Facebook Svart 2.Juni.2004 Du kan jo ev. ta kontakt med Ålesund Motorbåtforening, de driver akkurat nå og utvider båthavna i Gåseidvika med ganske mange plasser. Ikke helt ferdigstilt ennå, men kanskje kan du få leid en midlertidig plass der? Tlf. Gåseidvika 70 15 48 27 Tlf. formann: 70 12 64 06 Lykke til uansett hvor du havner, herlig båtvær i Ålesundsområdet nå! Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth Svart 2.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2004 Jepp! Det skal jeg gjøre.. Er jo rett ved siden av der jeg bor også det. Takk for tipset Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 2.Juni.2004 Del på Facebook Svart 2.Juni.2004 Det kommer ny båthavn ved Liåen verft i Aspevågen. Stod i sumpen at de har fått tillatelse til 50 plasser. Det trengs pga stor mangel på plasser også hos Ålesund Motorbåtforrening Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.