enrico Startet 2.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2004 dersom været holder seg(lite vind),seiler ikke , blir det min første skagen tur i helgen hva må/bør sees og oppleves der ? er det noen andre båtplassen folk der ? hilsen førstereis Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 2.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2004 hva må/bør sees og oppleves der ? hilsen førstereis Nei, jeg skal ikke til helgen, men til Skagenfestivalen og senere til Skagen og Læsø i månedskiftet Juli/August. Hvis du vil ha severdigheter, kommer du ikke utenom Utzons "Ørkenfort". Småsopper synes de fjernstyrte båtene er morsomme. Meget god utstilling av Skagens flora og fauna samt særutstillinger. Egnsmuseet er også verdt et besøk. Middag på Brøndum hører til, gjerne med sigar og konjakk i bakhaven. Sussi og Leo har flyttet til Frederikshavn fordi de trodde de ville bli multimillioganskenær av det. De ble ikke rike, og Skansen er ikke hva det var. Men rommet innenfor det rommet de brukte er spektakulært. Mye maritim memorabilia. I sesongen er det musikk på Visevertshuset nesten hver dag. Averterer de med Martin Lykke eller Flemming Fiol, så gå og hør. Det er også en kar på Christian Xs vei som selger en masse greier fra opphugde skip som han får fra Bangladesh og India. Fin plass å snoke, men litt stive priser. Havna i Skagen? Huff og huff. Larm og leven hele døgnet. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
enrico Svart 3.Juni.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2004 Takk skal du ha Krapyl skal sjekke ut flere av stedene du anbefaler kaster loss om 3 timer. Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 3.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2004 God tur. Og, jeg glemte, Aavang på brygga har verdens beste fiskefrikadeller. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Trondryen Svart 5.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2012 jepp 5 båter fra Sandefjord ankommer fredag morgen ! Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 5.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2012 Hehe, tråden handler om en fin juni-helg for 8 år siden... Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Mariell Svart 5.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2012 (redigert) Nei, da er jeg gått. Håper på å tilbringe helgen i Sæby eller Hals. I værste fall ligger jeg fortsatt i Strandby. Redigert 5.Juni.2012 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.