Seesnake Startet 13.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2009 Hei. La ut båten min i dag. Alt gikk helt ok. Men etter jeg hadde kjørt til min bryggeplass og stoppet motoren merket jeg om en stund en merkelig klunking fra høyre utlufting (tror jeg Se bilde) Aldri vært bort i dette før, men blei litt bekymret. Hva er denne utluftingen til?????? Kommer ikke noe vann inn heller.......... Har det noe med diselen å gjøre?? Hilsen seesnake Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 13.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2009 Om du har en bøy på lufteslangen, slik at det står diesel i slangen, vil du høre en slik lyd etter motoren har blitt kjørt. Dette fordi det må komme luft inn i tanken til erstatning for den diesel du har brukt. Om du sørger for at det ikke er bukt på slangen, som det står litt diesel i, så vil lyden forsvinne. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
bellen Svart 13.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2009 Eller kansje det er at det skvulper nede i tanken og at lyden forsterkes opp til utluftinga? Sitér dette innlegget Link to post
Seesnake Svart 13.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2009 hei. takk for kjappe svar. Så dere mener det er disel-utluftingen? Hadde ikke dette problemet i fjor. Men da skal jeg sjekke dette til helgen. Hørtes jo nesten som om vann komm inn et sted. Må si jeg skvatt litt ja. så da må det ha blitt en bøy på slangen...... litt rart,men det klunker bra. ok. skal sjekke jeg. takk skal dere ha Sitér dette innlegget Link to post
Seesnake Svart 17.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2009 det var heeelt riktig. Det lå faktisk disel i en bøyd slange. Blei vel som en vannlås. Takker og bukker Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.