Jump to content

Komplett reisemål for båtturisme.(Ryfylkefjordene)

Ficher

Recommended Posts

Fjord Norges sørligste fjordrike lanseres nå som et komplett reisemål for båtturisme med service i nærsagt enhver vik. Her er mangfold i natur og kulturlandskap og mer plass til båtfolket enn de fleste er vant med andre steder,- foruten noe av landets mildeste årsklima, - og dermed lang sesong.Ryfylke er utstyrt med noe av landets beste naturgitte forutsetninger for båtturisme............................

Kilde / mer info...... http://www.boarding.no/art.asp?id=36444

...... Kjempeflotte båtområder begge to.

Ja, derom finnes ingen tvil!!!

Jeg pleier ofte å si at hvis jeg har mindre enn en uke til rådighet så holder jeg meg i Ryfylke og har jeg mer enn en uke så går ferden til Sunnhordland :sailing:

(Dessuten passer det fint at vi har noen effektive "filter" med Lindesnes, Lista og Jæren som sørger for at vi ikke oversvømmes av folk i båter fra sør og øst - bare ekte båtfolk tar den turen - og de er selvfølgelig hjertelig velkommen til å nyte herlighetene sammen med oss) :wink::wink:

Med vennlig hilsen POSEIDON

og mer plass til båtfolket enn de fleste er vant med andre steder

Vel... Både Ryfylke og Sunnhordland er flotte område, men likevel dei områda på Vestlandet der det er tettast med båtar sommarstid. Mellom Bergen og Stad derimot (og sikkert på Mørekysten også), er det betre plass og framleis fantastiske turområde... Men det burde eg kanskje ikkje sagt høgt... :lipseal:

Helsing ein med røter (og lang båterfaring) frå både Ryfylke og Sunnhordland...

(Dessuten passer det fint at vi har noen effektive "filter" med Lindesnes, Lista og Jæren som sørger for at vi ikke oversvømmes av folk i båter fra sør og øst - bare ekte båtfolk tar den turen - og de er selvfølgelig hjertelig velkommen til å nyte herlighetene sammen med oss) :wink::wink:

Dette er antakelig det mest fornuftige og riktige som er uttrykt på baatplassen på meget lenge!!! :flag:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Skulle gjerne hatt flere av dere vanlige vestlendinger til sørlandet, og litt færre av de "ekte båtfolk" vi gjerne får hit. (det er ikke folkene som er upopulære i en trang skjærgård , men hekkbølgene)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...