Moyja Startet 14.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2009 Som tittelen sier, får jeg ikke av underhuset, kan ikke se at det er noen skruer igjen. Dette er en Jonson BJ30 93mod. noen som har gode tips? Jeg skulle også hatt tilgang på en repmanual / sprengskisse evt noe slikt på nett. Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 14.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2009 Jeg kjenner ikke denne motoren spesielt. Men ofte så får en huset litt ned. Da må en løsne gear staget enten gjennom sprekken mellom skaft og underhus eller oppe under motor hodet. Det finnes også skruer på de utroligste plasser. Har du dobbeltsjekket under alle propper og beslag? Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Skrotnisse Svart 14.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2009 Har du demontert finnen bak propellen, og sett under den ? Der pleier å sitte en skrue.... Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 14.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2009 Etter det som jeg kan se er alle skruene ute, 5stk. får en liten glippe fremme på huset. Lurte på om den kan sitte så fast i drivakslen??? Sitér dette innlegget Link to post
EIN Svart 14.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2009 Drivakselen skal være bare å trekke ut. Men giroverføringsstaget for fram/nøytral/revers sitter fast. Denne skal deles. Det finnes muligens et lokk i framkant på stammen som åpnes slik at du kommer til for å dele giroverføringsstaget som går ned til undervannshuset. Sprengskisse finnes på boats.net Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 14.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2009 du å skru av de sorte vann inntakene nede på gear huset for å løsne gearstaget der. Bernt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.