tullerbare Startet 14.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2009 Hei er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt nye dysespisser til min bmc 2.5 Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 14.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2009 Hvor holder du til da? Jahre motor, oslo Sangvik service Kristiansand Sikkert en haug med andre steder også. Jon Sitér dette innlegget Link to post
tullerbare Svart 14.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2009 (redigert) Bor i telemark,langesund Er det sånd at man får kjøpt løse dysespisser, eller må man levere di inn???? Redigert 14.Mai.2009 av tullerbare (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 14.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2009 Jeg kjøpte mine dysespisser til 2.52 fra asap i england,sjekk evt med kd-trading kanskje de har. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 14.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2009 http://www.vestfoldelektrodiesel.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.