Rotax Startet 14.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2009 Jeg har idag fått satt skuta på vannet I det båten ble heiset opp i kranbilen tok jeg tak i drevet, og merket da at det var litt slark (når jeg tenker meg om. har jeg nok kjent det før uten å reflektere over det). Vandringen var ca 4-5 cm. Spørsmålene er derfor; er dette vanlig, påvirker det styringen i noen grad og hvordan strammer man ev. dette? Da jeg kjørte båten på plass oppførte den seg som tidligere. Litt "vingling" er det jo, men det er vel ganske normalt på en hurtigående båt med kun et drev? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 14.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2009 Du kan jo begynne med å sjekke boltene i alle ledd i motorommet, er det slark der kan kansje de byttes. Sannsynligvis er det slark flere steder. Sitér dette innlegget Link to post
Rotax Svart 14.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2009 Hmm, får vel ta meg en tur ned i motorrommet og sjekke.... Noen erfaringer med at slikt påvirker styreegenskapene nevneverdig? Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 14.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2009 Trur det er helt normalt, drevet mitt har vært slik siden det var nytt. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.