Jump to content

Edit History

X10an

X10an

dieselfan skrev 57 minutter siden:

Dere som anbefaler å fylle drivstoff på brusflasker:

Har dere barn ?

Kjenner dere noen som har barn ?

Har dere barn i familien ?

Har dere anelse om hvilken smerte, varig indre skade og i verste fall .....  de gode rådene deres kan påføre barn som ikke kan og vet nok til å beskytte seg selv.

Føler meg truffet... Ikke det at jeg egentlig har anbefalt noen å fylle drivstoff på brusflasker, men jeg har ihvertfall ikke advart mot det.

-Ja

-Ja

-Ja

Det er helt andre ting enn brusflasker som reservekanner jeg bekymrer meg over når det gjelder ovennevnte scenarioer. Er faktisk betydelig mer bekymret for overeksponering av Ipader og glatt is, men det er nå en helt annen historie :-)

Her ser vi også UN-merking på en slik sort reservekanne. De sorte har liksom alltid virket litt mer seriøse enn de grønne, gule, og til en viss grad de røde..

X10an

X10an

dieselfan skrev 56 minutter siden:

Har dere barn ?

Har dere anelse om hvilken smerte, varig indre skade og i verste fall .....  de gode rådene deres kan påføre barn som ikke kan og vet nok til å beskytte seg selv.

Føler meg truffet... Ikke det at jeg egentlig har anbefalt noen å fylle drivstoff på brusflasker, men jeg har ihvertfall ikke advart mot det.

-Ja

-Ja

-Ja

Det er helt andre ting enn brusflasker som reservekanner jeg bekymrer meg over når det gjelder ovennevnte scenarioer. Er faktisk betydelig mer bekymret for overeksponering av Ipader og glatt is, men det er nå en helt annen historie :-)

X10an

X10an

dieselfan skrev 46 minutter siden:

Har dere barn ?

Føler meg truffet. Ikke det at jeg egentlig har anbefalt noen å fylle drivstoff på brusflasker, men jeg har ihvertfall ikke advart mot det.

-Ja

-Ja

-Ja

• Create New...