Frøken Fryd Startet 14.Mai.2009 Del på Facebook Startet 14.Mai.2009 Jeg vet det har vert diskutert før og jeg har skjønt at det er flere medlemmer som har planer om å gå på denne konserten. Kan det bli aktuellt med en båtplassen samling denne kvelden? Med båtene til kai selvsagt. Stedet er Bergen Koengen mandag 1. juni (billetter er utsolgt for lenge siden). Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 15.Mai.2009 Del på Facebook Svart 15.Mai.2009 Skal til Bergen på konsert JAAAA!!!!! Superfan av Eagles..... Men , ikke med båten. Måtte ut med en "galdyr" hotellpakke for å få bilett. Det kan bli mye bryggevandring...... Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 15.Mai.2009 Del på Facebook Svart 15.Mai.2009 Jeg regner med å komme på sjøen igjen i morgen --- hadde håpet å få lagt turen inn til konserten men sliter litt med at vi har en 14-åring som skal være med og som skal på skoilen morgenen etter. Men hvis du lover å holde av kaiplass, så tror jeg vi finner en løsning! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frøken Fryd Svart 30.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mai.2009 Hopsann Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 30.Mai.2009 Del på Facebook Svart 30.Mai.2009 Teller på knappene, såg at du snek deg ut rett bak polletibåten i ettermiddag. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frøken Fryd Svart 3.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 (redigert) Er det her du gjemmer deg bak politibåten eller? Redigert 3.Juni.2009 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 4.Juni.2009 Del på Facebook Svart 4.Juni.2009 Ja som du ser så sto eg og polerte i bakgrunnen der mens du o snuten for forbi. Konserten va forresten knall-- no e det bare å glede seg til tirsdag. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
enter4u Svart 4.Juni.2009 Del på Facebook Svart 4.Juni.2009 Jeg hørte at Eagles var dårlig live Ja gutta er jo ikke unge lenger så Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 4.Juni.2009 Del på Facebook Svart 4.Juni.2009 Jo, konserten var bare knall, den. Alle sviskene. Og været gav fin ramme. Uten båt, da, men kort vei hjem til Stord med bil. Men var lyden litt lav, eller er jeg blitt gammel og tunghørt? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 4.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2009 Nei for noe tull, jeg synes konserten var bra, noen som synes at Hotel California ikke lød som den skulle?!? Så forresten en lik båt som din på vei nordover dagen etter, slet seg oppover i byfjord skvulpet... Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 5.Juni.2009 Del på Facebook Svart 5.Juni.2009 Kjempefin konsert, flott vær passelig volum i starten og litt mer etter hvert. slik skal det være. Hva ? Gutta ikke unge lenger?? Joda, rundt 60..... ingen alder det, for "rockere":-) "De eldste bukkene har det hardeste hornet":-))) Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 5.Juni.2009 Del på Facebook Svart 5.Juni.2009 Enig, kjempekonsert og noe av det beste jeg har sett. Veldig morro å se alt båtlivet i havna før og etter konserten. Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.