Bip Startet 15.Mai.2009 Del på Facebook Startet 15.Mai.2009 (redigert) Hei, jeg prøver å finne ut farge kodene til fargene til min Fevik 715. Skroget er Snekkegul RAL 3008 men det er en mørk brun stripe øverst som jeg ikke finne koden på. Er det noen som kan hjepler meg? Redigert 15.Mai.2009 av Bip (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
pk-halle Svart 9.Juni.2009 Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 Min Fevik 715 1986 har skrog i Jotun 3008 og den brune stripa var i Jotun 4009, iflg. båtbyggaren. Fargen er ikkje katalogvare, men kan visstnok skaffast. Har i år slipt ned og måla stripa mørkeblå - i anledning overgang til blå kalesje - og slitasje på stripa. P K Halle Bø i Telemark Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 9.Juni.2009 Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 Hei begge to. Velkommen til båtplassen. Jeg har forsøkt å lete litt i mine kataloger for å finne RAL-nummeret til Jotun 4009 men har ikke lykkes med dette. Anbefaler å ta en telefon til Jotun, de pleier å være hjelpsomme med å oppgi RAL-nummer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.