Lopphavet Startet 15.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 15.Mai.2009 Noen som vet hvordan jeg kan identifisere modellår/produksjonsår ut fra serienummeret på en Askeladden båt? Sitér dette innlegget Link to post
ASi Svart 15.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2009 Jeg synes å huske det var de to siste siffrene støpt i akterspeilet som anga modell år. På min stod det 03 Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 15.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2009 Hele serienummeret består vel av 15 siffer(hin). Først No (Norge), så ASK (Askeladden), så serienummeret på fem siffer, så en bokstav på hvilken mnd. den er produsert i( A-Januar-B-Februar osv.),så et tall som sier prod. år (f.eks. 5,altså 2005), så til slutt to siffer som viser året båten er beregnet for salg.(f.eks. 06, altså en 2006 modell). Sitér dette innlegget Link to post
Lopphavet Svart 15.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2009 Hele serienummeret består vel av 15 siffer(hin). Først No (Norge), så ASK (Askeladden), så serienummeret på fem siffer, så en bokstav på hvilken mnd. den er produsert i( A-Januar-B-Februar osv.),så et tall som sier prod. år (f.eks. 5,altså 2005), så til slutt to siffer som viser året båten er beregnet for salg.(f.eks. 06, altså en 2006 modell). Ypperlig. Da fant jeg ut at den er produsert aug. 2007 og er en 2008 modell. S Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.