Hansi Svart 22.Mai.2009 Del på Facebook Svart 22.Mai.2009 (redigert) Som sagt tidligere kan jeg anbefale denne typen båt. Godt med plass til familie på 5. I tillegg er de ofte godt utstyrt til turbruk. Ser at det ligger flere ute for salg. Redigert 22.Mai.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
myrisa Svart 5.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2009 Takker så mye for svar! Nå har jeg endelig landet på "ny" båt. Det ble en Scand Atlantic, 1985 modell til slutt. Linken til båten finnes her: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=17404896 Jeg skal hente den imorra.... Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 5.Juni.2009 Del på Facebook Svart 5.Juni.2009 Grattis, flott og romslig båt. Synes imildlertid prisen var noe i overkant for en 85-modell, men du fikk kanskje prutet noe? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 5.Juni.2009 Del på Facebook Svart 5.Juni.2009 (redigert) Ja, dette så da bra ut. Gratulerer! : Synes også den var høyt priset med tanke på alder. Motoren har jo en del timer, men med godt vedlikehold kan den vel nesten gå i det uendelige....eller var dette noe du var i tvil om? Forresten imponert over utstyrslista og jeg synes det er kjekt med hardtop på båter i denne størrelsen. P.S: Den skibsklokka - skal du ta den ned eller skal kona ringe inn familien til mat med den? Redigert 5.Juni.2009 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
myrisa Svart 5.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2009 Jeg betalte 580 kNOK for båten til slutt. Jeg så en som var avertert til 550, men den gikk nesten med en gang :-( Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 5.Juni.2009 Del på Facebook Svart 5.Juni.2009 (redigert) Gratulerer med ny båt. Er nok en båt som dere får mye glede av og med. Og prisen er vel forsåvidt grei nok i og med at båten er en del oppgradert. Redigert 5.Juni.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 5.Juni.2009 Del på Facebook Svart 5.Juni.2009 cool - gratulerer - så fin ut Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.