Jump to content

Kad 44B - Lekker kjøle veske ned i motor rommet

mn75930

Recommended Posts

Hei

Eg har oppdaga at det kommer litt kjølevatten i bunnen av båten..

Har i dag låge ned i motorommet på min Scand 9200 (som heldigvis er stort) og forska.

Trur eg har oppdaga lekasjen til å være i området rundt eksos manifoilen bak ved selinder 5/6. Der er vertfall nokon "rust" renne merker der.

Problemet mitt er jo sef. at det er fort så varmt at eg kan ikkje ta på ting der.

Eg er ingen motor mann, men har sjekka at pakningen mellom turbo og eksosen ser fin ut... Er ikkje der det lekker.

Trudde lenge det var avtappings slangen som lak, då slangane som går i området der blei våte. Men har oppdaga at det blir vått lenger oppe.

Så min konklusjon er at det er rundt eksos manifoilen eller kva det no heiter..

Men går det kjølevatten der??

Er det nok O-ringer som lett kan byttast???

Eller er det topp pakning som må byttast???

Finst det noko manualer på nette som kan hjelpe meg?? Har ein bror som skrur og trimmer biler til den store gull medalje så han klarer sikkert dette med litt teikninger og veiledning..

Eller er det andre ting i området der som har kjølevatten??

Nokon som veit kva pris vi snakker om for å bytte toppakning??? ser for meg at $$$ flyr her no :(

MVH ein som begynner å lure på om det er meininga eg skal være på land i år??? (Båten er nett fiksa etter at nokon fant ut ei sein natt at det var kjekt å tømme eit heilt pulver apparat i båten min og 4 andre :( så synst liksom at min uflax snart kan ta slutt i år) :headbang:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...