toholthe Startet 16.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2009 Min wallas varmeapparat ville ikke tenne i går. Den har slutta og tikke også. Er det da pumpa, eller kan det fremdeles være veke som er brent ut og pumpa slutter pga dette. Prøvde å sette tanken høyere enn varmeren, men det er ikke så lett å få til i praksis. Tente ikke, men mulig jeg ikke holdt på lenge nok. Torbjørn Sitér dette innlegget Link to post
Cerveza Svart 16.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2009 Tikkinga er vel pumpa, ja. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 16.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2009 Sjekk om overhetingstermostaten har løst ut, en rød knapp ved luftslangene. Sitér dette innlegget Link to post
toholthe Svart 16.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2009 Knappen hos meg var nok svart. Mye som tyder på at det var det ja. Skrudde ut varmeren og testa den. Fant da knappen, og da funka det. T Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 16.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2009 Og til de som har en gammel Thero eller Termic varmer, så er også der den vanligste årsaken til at en ikke får varme at overtemperatursikringen har slått ut. På disse varmerne er det en liten rød "gummivorte" til å trykke på ved siden av varmluftutløpet. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.