Shadow man Startet 16.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2009 Hei Jeg lurer på hva jeg skal gjøre for å få vekk dette problemet. Kan jeg bare pusse det ned og lakke igjen? Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 16.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2009 ser ut som om det er smørt på topcoat. Alternativet er jo å male om skuta. Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Shadow man Svart 16.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2009 Ja, det er jo et alternativ. Selv om det hadde hvert lettere å bare tatt og gjort det på de feltene der det gjelder. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2009 Hvis det er gelcoat, kan du kanskje pusse det forsiktig slett og polere det opp etterpå.. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.