Jump to content

Hva slags båt er dette? 'Passbåt' ca 13 fot

VetleBorgen

Recommended Posts

Jeg tror det er en Sunwin

Jeg er nok ikke enig JoniZ og jeg har selv en Sunwin 14 blant mine båter

Det er flere detaljer som gjør at jeg mener det ikke kan være en Sunwin. Det to mest iøynefallende er:

1.) at denne båten har et mye buttere framskrog enn Sunwin. Både baugen (vertikalt) og framdekket (horisontalt) er spissere på Sunwin.

2.) at denne båten ser ut til å runde av litt mot en noe smalere hekk. Sunwin er bredest helt bak (i alle fall over fenderlisten).

Videre avviker også dashbord, sidene på innerliner, manglende "sokkel" til vindskjerm (vindskjermen festet nede på flatt dekk) med mer

SunWin01.jpg

Redigert av Helge (see edit history)
.... men er mer sannsynlig at det er en SunWin.

Hva er det som gjør at du tror det? Leste du ikke mitt innlegg like over? Denne båten har en litt buttere form (særlig baug og framdekk) enn den litt slankere Sunwin. Videre har du ikke samme fasong over fenderlisten, ved vindskjerm samt også innvendige forskjeller som dashbord, innside av inneliner med mer.

ssl20089.jpgSunWin01.jpg

• 6 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...