Fru Jacobsen Startet 16.Mai.2009 Del på Facebook Startet 16.Mai.2009 Disse annonseres jo veldig billige, men hvor gode er de? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Superkul Svart 16.Mai.2009 Del på Facebook Svart 16.Mai.2009 (redigert) en tråd om evnet di hadde lang leveringstid men di holder hva di lover fikk tilbake penga tvert når jeg leverte den tilbake liker best karta på pc pga størrelsen og brukervennligheten og ute på flygern ble det litt tungvint for meg å koble opp alle plugga etc hver gang jeg skulle ut å kjøre Redigert 16.Mai.2009 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Fru Jacobsen Svart 16.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2009 Kjører på pc inne jeg også men tenkte som deg å ha den oppe da.. men er det flere plugger på den enn andre plottere? Hadde en Garmin på forrige båten og der var det bare en Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Superkul Svart 16.Mai.2009 Del på Facebook Svart 16.Mai.2009 (redigert) 8" hadde 1 stk strøm 1 stk ekstern gps antenne 1 stk ekkolodd pluss veeeeldig solid brakett som du måtte skru mange runder ver side for å løsne og alle kontaktene var skru/bajonett - så for meg brudd og f skap på sikt men for all del jeg syntes plottern var fin PLOTTERE SKULLE HATT MUS for opplegging av ruter etc men det er det vel ingen som har skulle jeg hatt fast stående nede eller tok sjansen på å ha den ute/oppe på flygern fast så hadde jeg ikke tvilt di leveres også med proff giver /messing og det innbiller jeg er ekstrautstyr på andre husk også å se etter avhengig av vilken plotter du evnt kjøper for alle var ikke vanntette trur det var bare 7 og 8" som er det det beste er at er du ikke fornøyd får du tilbake penga uten mukk Redigert 16.Mai.2009 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Fru Jacobsen Svart 16.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2009 Ok, kjøper uten ekkolodd i så fall jeg da, men vi får se.. God 17. mai !! Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
vannoverallt Svart 16.Mai.2009 Del på Facebook Svart 16.Mai.2009 Har en som jeg så langt er meget godt fornøyd med, men tiden vil vise hvor god den er. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 17.Mai.2009 Del på Facebook Svart 17.Mai.2009 hørte du nevnte noe om plotter bestillt fra statene - hva type ble det ??? jobbe på 17 mai a gitt- er flink gutt det Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Fru Jacobsen Svart 17.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2009 hørte du nevnte noe om plotter bestillt fra statene - hva type ble det ???jobbe på 17 mai a gitt- er flink gutt det Hehe, ja flinke gutter Ja bestilte en Garmin 3010c fra statene, ikke den grommeste i manges øyne kanskje men det var samme jeg hadde på gamlebåten og den var perfekt for meg. Den kom på 7700 ink. frakt, så kommer vel momsen i tillegg, snaut 10 båtlapper da. Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Superkul Svart 17.Mai.2009 Del på Facebook Svart 17.Mai.2009 den må da være grom, 10,4" skjerm er jo jålete det da nå kjente jeg at jeg ble litt misunnelig i dubbeditt lystene Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
jonn Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Hei, er det noen som har prøvd ut disse samyung plotterne no...... Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 28.Mai.2009 Del på Facebook Svart 28.Mai.2009 Ingen som har erfaring med Samyung plottere......? Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 20.Juni.2009 Del på Facebook Svart 20.Juni.2009 Tar opp tråden igjen, er det ingen som har erfaring men Samyung? Ingen Kristiansundere som har prøvd heller+ Sitér dette innlegget Link to post
Audun V Svart 20.Juni.2009 Del på Facebook Svart 20.Juni.2009 Hei Har brukt min navis 700 i ca 2 veker. Grei plotter men eg er ikkje fornøgd med grafikken. det er sannsynlegvis ikkje plottaren sin feil. Eg hadde Garmin før og synes den var mykje betre. Men for all del. Navis 700 funker greitt, kansje litt lyssvak skjerm i sollys. Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 20.Juni.2009 Del på Facebook Svart 20.Juni.2009 Hviket kart har du? c-map? Sitér dette innlegget Link to post
Audun V Svart 21.Juni.2009 Del på Facebook Svart 21.Juni.2009 c-max nyeste versjon Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 27.September.2009 Del på Facebook Svart 27.September.2009 Noen som har prøvd black box deres med C-map Max, og har erfaringer med funksjonaliteten? Har den f.eks inngang for rulleball? Prisene er jo meget bra alt ustyret, men er prduktene ok? Mer info HER Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 21.Februar.2010 Del på Facebook Svart 21.Februar.2010 Hei, jeg tar opp denne jeg. Er det noen der ute som har prøvd NAVIS 5100, 10,4 tommer Sitér dette innlegget Link to post
Lego Svart 26.Februar.2010 Del på Facebook Svart 26.Februar.2010 Heisann! Sitter og lurer på Navis serien jeg også. Tenker på radaren SMR 3600 og kartplotter Navis 5100. I forhold til en kombisak fra andre merker, vil jeg komme bedre ut i pris vil jeg tro, og radaren ser unektelig bedre ut på papiret enn dyrere merker, og håper på en litt finere pakkepris dersom jeg bestiller "alt-i-ett" Kan noen si meg om det er mulig å koble dette sammen med en eldre Autohelm/Raytheon/Raymarine autopilot? Husker selvfølgelig ikke typen autopilot, ST6001 eller noe slikt. Regner med jeg har fluksgate til dette, kan dette brukes sammen med Navis? Vil dette fungere, og kan eventuelt Samyung bygges ut med DSC-vhf og flere enheter senere. Synes det ser ut som det er lite tilkoblinger på bildene. Vil også koble til kamera, da det er null sikt bakover fra førerposisjon. Takker for tilbakemeldinger. Lego Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 26.Februar.2010 Del på Facebook Svart 26.Februar.2010 Hei, jeg har akkurat kjøpt 5100, holder på å montere den enda, båten står opp, ved siden av huset mit, 226 moh. Men det som du skal gjøre, er å gå på hjemmesiden deres, de svarer på mail hele dagen og til langt utover kveldene, og helgen. god service har de. Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 27.Februar.2010 Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 Kjøpte Navis 800F ( plotter med lodd) for eit år siden, er så langt fornøyd, har ikkje montert svinger til loddet ennå det vert gjort til våren. Prisen var veldig bra, sparte 7-8000 kr i forhold til tilsvarande utstyr hos nermaste Navy butikk. Servicen er eg og svært fornøgd med. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.