azadi Startet 16.Mai.2009 Del på Facebook Startet 16.Mai.2009 Var på min første båttur i dag. Jeg ser at det har kommet litt mugg (svarte prikker og noen steder hårete prikker) på noen redningsvester, noen plastputer (som vi sitter på) og det er også svarte prikker på kalesjen. Er dette virkelig mugg (ikke de hårete, for det må vel være mugg)? Og er det mulig å fjerne det? Gned litt med såpe, men det virket ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 16.Mai.2009 Del på Facebook Svart 16.Mai.2009 Finnes forskjellige typer jordslag-fjerner. Skal virke, men eg har dårlig erfaring med de. Mugg går vel vekk om du legger vester ol i biotex. Ellers liker eg høytrykksspyleren Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
halvorsen Svart 16.Mai.2009 Del på Facebook Svart 16.Mai.2009 varmt vann med en god dose edik ,gjør underværket Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 17.Mai.2009 Del på Facebook Svart 17.Mai.2009 La sola gjøre mesteparten av jobben for deg. Svarte prikker forsvinner i sollys. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.