Seiljåtten Svart 18.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2009 Bavaria har vel egentlig alltid hatt 2 serier, en standard melkeku serie, og en mer annerledes serie. Feks Ocean,Match,Vision, og nå Classic Line. Jeg holder en knapp på at de i dagens marked har kapasitet og ønske om å produsere flere serier enn hva de gjorde under jappetiden (2005-2007). Husk at båtene er skrudd sammen av mye av de samme delene, og at leverandørene og verftet ønsker et høyest mulig salgsvolum. Derfor tror jeg ikke det er kroken på døren for Cruiser eller Vision serien, men døren opp for Classic line. Når tidene bedrer seg, forsvinner den serien som selger dårligst.....Alltså J&J mot Bruce Farr........ Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Det ser ut som hele serien skal fornyes. Evt så blir det en egen serie med båter i tillegg til cruiser-serien. Det finnes rykter som sier at Bavaria skal lansere over 10 nye båter i år. Både seil og motor. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
xbox Svart 30.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2009 Fin båt Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 30.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2009 Flott film av en meget fin båt etter mitt syn.... hadde sansen for det flate fordekket på denne båten som ikke tidligere Bavaria har hatt..... Skal bli spennende å se om de kommer med en modell på rundt 40 fot i samme serie... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Sun Flyer Svart 30.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2009 Sikkert en kjekk båt for tilbakelent ferieseiling i lette forhold. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
------------- Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Synes Bavaria 38 og 40 er mye finere. Også 43, men siden den mangler vegg mellom akterlugarene (sånn jeg har oppfattet det, går ikke den flyttbare veggen helt til taket så det blir en åpning mellom lugarene) så liker jeg den ikke. den flyttbare veggen går helt til taket. Den sitter også helt fast når du har festet den. Og det er genialt, hvis man skal ha to i én lugar, og en i den andre, at man kan utvide den ene for å få bedre plass... Bav 35 Cr har også slik vegg, nytt design, finere treverk, også med tre lugarer.. Og til halvparten av prisen Sitér dette innlegget Link to post
------------- Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Synes Bavaria 38 og 40 er mye finere. Også 43, men siden den mangler vegg mellom akterlugarene (sånn jeg har oppfattet det, går ikke den flyttbare veggen helt til taket så det blir en åpning mellom lugarene) så liker jeg den ikke. den flyttbare veggen går helt til taket. Den sitter også helt fast når du har festet den. Og det er genialt, hvis man skal ha to i én lugar, og en i den andre, at man kan utvide den ene for å få bedre plass... Bav 35 Cr har også slik vegg, nytt design, finere treverk, også med tre lugarer.. Og til halvparten av prisen Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Heisann Bavaria4ever, er enig i at flyttbar vegg er genialt, men jeg ble skuffet på båter i sjøen-messa i fjor da jeg oppdaget at veggen ikke nådde helt opp. Det var kanskje en plate som var fjernet uten at jeg greide å tenke så langt? Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.