Jump to content

Bavaria 55. Hva syns folket?

Festina Lente IV

Recommended Posts

Bavaria har vel egentlig alltid hatt 2 serier, en standard melkeku serie, og en mer annerledes serie. Feks Ocean,Match,Vision, og nå Classic Line. Jeg holder en knapp på at de i dagens marked har kapasitet og ønske om å produsere flere serier enn hva de gjorde under jappetiden (2005-2007). Husk at båtene er skrudd sammen av mye av de samme delene, og at leverandørene og verftet ønsker et høyest mulig salgsvolum. Derfor tror jeg ikke det er kroken på døren for Cruiser eller Vision serien, men døren opp for Classic line. Når tidene bedrer seg, forsvinner den serien som selger dårligst.....Alltså J&J mot Bruce Farr........

• 2 uker senere...

Flott film av en meget fin båt etter mitt syn.... hadde sansen for det flate fordekket på denne båten som ikke tidligere Bavaria har hatt..... Skal bli spennende å se om de kommer med en modell på rundt 40 fot i samme serie...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

• 2 måneder senere...
Synes Bavaria 38 og 40 er mye finere. Også 43, men siden den mangler vegg mellom akterlugarene (sånn jeg har oppfattet det, går ikke den flyttbare veggen helt til taket så det blir en åpning mellom lugarene) så liker jeg den ikke.

den flyttbare veggen går helt til taket.

Den sitter også helt fast når du har festet den.

Og det er genialt, hvis man skal ha to i én lugar, og en i den andre, at man kan utvide den ene for å få bedre plass... :rolleyes:

Bav 35 Cr har også slik vegg, nytt design, finere treverk, også med tre lugarer.. :yesnod:

Og til halvparten av prisen :lol:

Synes Bavaria 38 og 40 er mye finere. Også 43, men siden den mangler vegg mellom akterlugarene (sånn jeg har oppfattet det, går ikke den flyttbare veggen helt til taket så det blir en åpning mellom lugarene) så liker jeg den ikke.

den flyttbare veggen går helt til taket.

Den sitter også helt fast når du har festet den.

Og det er genialt, hvis man skal ha to i én lugar, og en i den andre, at man kan utvide den ene for å få bedre plass... :rolleyes:

Bav 35 Cr har også slik vegg, nytt design, finere treverk, også med tre lugarer.. :yesnod:

Og til halvparten av prisen :lol:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...