dozer Startet 17.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 17.Mai.2009 Giveren til oljetrykket har antagelig en dårlig kontakt el.l på min merc 1,7 dti. Instrumentet viser null trykk og det er ny olje på motoren. Noen som vet hvor denne giveren sitter på motoren. Kan ikke finne den!! Takk for svar!! Sitér dette innlegget Link to post
eCera Svart 18.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2009 Stor rund ting som skal stå på cylinder blokka. Er vel en 1 polt giver? Om jeg husker rett så ligger den på babord side om jeg ikke tar feil.. rett meg om jeg gjør :) Sitér dette innlegget Link to post
Slacky Svart 3.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2009 Fant du den ? Sluttet instrumentet ditt å fungere, eller var det giveren som tullet seg ? Jeg har problemer med at når motoren min blir varm og kjøres over 3200 omdr. så "hopper" nålen på instrumentet mellom 0-3 bar. verken varsellys eller alarm kommer på. Må si det føles litt ekkelt å se at oljetrykket ligger på 0 bar ved fks 4000 omdr. Har snakket med en mekaniker og han sier at i de fleste tilfeller er dette giveren eller instrumentet som tuller seg. En giver kostet visst ikke mange hundrelappene, så jeg får starte med å skifte den. Noen andre med samme erfaringer her ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.