Mjøsfarer Startet 17.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 17.Mai.2009 Jeg har anskaffet meg båten nevnt i emnetittel, og det tar tydeligvis tid å bli kjent med alt mulig. I dag har jeg fyllt opp vanntanken, men jeg får ikke vann i noen av kranene eller i toalettet. Er det en kobling eller hovedkran som jeg må åpne? Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 17.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2009 (redigert) Mulig at du har en spesial løsning. Men i min fra 1989 sitter det en pumpe ved vanntanken i stikk kabinen. Ved hver kran sitter det en liten bryter som dras opp. Da starter pumpen. Vannmengden reguleres med kranen. Sjekk om pumpen starter. Det kan også være montert inn trykkbryter som starter pumpen såsnart kranen åpnes. Er denne defekt kommer ikke noe vann. Toalettet tar vann fra sjøen. Åpne kranen ved inntak i motor rom. Hovedbryter må være på om du har elektrisk toalett. Redigert 17.Mai.2009 av 2400Styling (see edit history) Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Mjøsfarer Svart 17.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2009 Pumpen til krana ute hører jeg starte, men det jeg får fortsatt ikke noe vann. Må nok høre med selger om han har noen triks. At toalettet tar vann direkte fra sjøen - eller Mjøsa i mitt tilfelle - visste jeg ikke. Til toalettet er det ei kran rett under toalettet, er det ei til i motorrommet altså? Jeg må tydeligvis undersøke det her nøyere Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.