Jump to content

Bruke vann på Draco 2400?

Mjøsfarer

Recommended Posts

Mulig at du har en spesial løsning. Men i min fra 1989 sitter det en pumpe ved vanntanken i stikk kabinen. Ved hver kran sitter det en liten bryter som dras opp. Da starter pumpen. Vannmengden reguleres med kranen.

Sjekk om pumpen starter. Det kan også være montert inn trykkbryter som starter pumpen såsnart kranen åpnes. Er denne defekt kommer ikke noe vann.

Toalettet tar vann fra sjøen. Åpne kranen ved inntak i motor rom. Hovedbryter må være på om du har elektrisk toalett.

Redigert av 2400Styling (see edit history)

Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755   :pray:

If you don´t know any bad words, just buy a boat  :lol:    Besøk også   www.flatsea.no   DRACO entusiastenes Mekka

Pumpen til krana ute hører jeg starte, men det jeg får fortsatt ikke noe vann. Må nok høre med selger om han har noen triks. At toalettet tar vann direkte fra sjøen - eller Mjøsa i mitt tilfelle - visste jeg ikke. Til toalettet er det ei kran rett under toalettet, er det ei til i motorrommet altså? Jeg må tydeligvis undersøke det her nøyere :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...