Jump to content

Garmin 176C kontra 276C - er det verd å bytte

John_Kr

Recommended Posts

Hei  :seeya:

Jeg har en Garmin 176C og er veldig godt fornøyd, men det er kommet en ny og bedre modell på markedet som heter 276C. Sistnevnte har en bedre skjerm (TFT), flere farger, stemmstyring ifm veikart osv.

Er det noen som har byttet fra 176C til 276C? Vurderer om det er verd prisen å bytte. :blush:

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Hei

Kan ikke hjelpe med spørsmålet :headbang: men kan være interesert i å kjøpe

176C av deg

Haig

Dette hørtes hyggelig ut og takker for det.

Jeg kommer til å se litt på dette fremover så skal du få høre.

Du kan jo sende meg en IM slik at jeg har navn og telefon nr osv.

Men jeg er fortsatt interessert i å høre om det er noen som har erfaringer både fra 176C og 276C.

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Den største forkjellen mellom 176C og 276C er nok skjermen som du selv har nevnt. Denne er i seg selv mere enn grunn god nok til å bytte. 176C har vel noe av det dårligste av fargeksjermer jeg har sett levert av Garmin. Den fungerer overhodet ikke i sollys. Nå har jeg ikke selv sett på 276, men har den samme skjerm som de litt større modeller er dette en meget god grunn til å bytte. Ellers så har vel 276 en raskere skjermoppdatering enn forgjengeren.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...