Jump to content

Vil min "norske" gps fungere i USA

Arve

Recommended Posts

Vi reiser snart over til USA og skal ha tre uker med bl.a en del bilkjøring på østkysten. (New York - Miami) Sitter og lurer på om min garmin gps vil fungere over there. Tanken er evnt. å kjøpe kartbrikke og/eller oppdatering før avreise for så å bruke den på ferie. Vil den fungere?

En annen sak er om det vil lønne seg. Det får jeg sjekke senere.

Noen med erfaring og kunnskap her?

Arve

Vi reiser snart over til USA og skal ha tre uker med bl.a en del bilkjøring på østkysten. (New York - Miami) Sitter og lurer på om min garmin gps vil fungere over there.

GPS = Global Positioning System.

Ja, det funker i det landet det ble oppfunnet også :yesnod:

Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske

med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP!

Jeg brukte min etrex med USA-vegkart i 2004. Ingen kryss-til-kryss-vegvisning, naturligvis, men vi kunne se hvor vegene og byene var.

GPSen tar imot satellittdata bare den ser satellitten, så det er bare spørsmål om å kjøpe det riktige kartet.

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...