JoniZ Startet 18.Mai.2009 Del på Facebook Startet 18.Mai.2009 (redigert) Noen som har en instruksjonsbok liggende ? Fikk et svar fra en jeg kjenner om at påhengsen min nokså sikkert skulle ha et ladesystem. Noen som vet noe om hvordan jeg går fram for å få gjort det ? Ta seg evt bry med å ta noen bilder og forklare til en fullstending idiot på feltet. Vet at jeg har en ledning fra motoren som gir strøm.. Kobler jeg bare ledningen med riktig pol på et batteri og videre derfra til komponentene ? Redigert 18.Mai.2009 av JoniZ (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Jon Einar Link to post
Sjømann-22 Svart 18.Mai.2009 Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 Heisann. Tittet litt på nettet å fant denne. http://www.yamahaownershandbook.com.au/index.php Er manualer for 30-40 og 50 hesteren. Trykk på den nederste manualen. Får håpe den er til noe hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.